Steeg-Janssen Media is een reclamebureau die dichtbij haar klanten staat, letterlijk en figuurlijk. Wij zijn voornamelijk een regionale speler en zijn helemaal ingesteld om jou volledig te ontzorgen op het gebied van communicatie.
Bij ons zijn de lijnen kort en wij streven naar een hecht partnership met jou. Op die manier hebben wij aan weinig woorden genoeg en zijn wij in staat om jou met een beperkte briefing of uitleg optimaal van dienst te zijn. Dit betekent ook dat wij niet elke minuut doorberekenen…
Arnold Steeg-Janssen
Eigenaar
Arnold heeft zijn sporen verdiend in de reclamewereld en printmedia. Na zijn hotel- en hospitality-opleiding en diverse banen in deze sector is hij terecht gekomen bij de Persgroep Nederland (voorheen Wegener huis-aan-huis Media). Als Bladmanager was hij eindverantwoordelijk voor Zondagkrant Nijmegen.
In 2008 is Arnold gestart met Steeg-Janssen Media in Wijchen. Arnold is een echte relatiemanager die de klanten van Steeg-Janssen Media met raad en daad terzijde staat op het gebied van communicatie. In de breedste zin des woords, van advies tot oplevering.
Naast het klantcontact zorgt Arnold voor alle technische zaken binnen ons reclamebureau; de backend van onze websites, het monteren van reclame-uitingen, het monteren en installeren van ons narrowcasting-systeem etc.
Franka van der Zand
Grafisch vormgever en copywriter
Als grafisch vormgever creëert Franka de communicatie uitingen binnen ons bureau. Ze ontwerpt websites, drukwerk, huisstijlen, logo’s etc. Daarnaast schrijft ze teksten (commercieel, zakelijk, voor websites, seo-teksten enz.). Franka zorgt ervoor dat de communicatie-uitingen creatief, effectief en in lijn met de huisstijl zijn.
Franka heeft de HBO-opleiding Communicatie afgerond en vervolgens de opleiding tot Grafisch Vormgever. Ze heeft een ruime werkervaring aan de klantzijde op het gebied van marketingcommunicatie. Ze is jarenlang zelf opdrachtgever geweest bij de ontwikkeling van reclamecampagnes, promotiemateriaal en commercieel drukwerk.
Met die bagage kan Franka zich goed inleven in onze klanten en is ze in staat om communicatie-uitdagingen om te zetten in een totaaloplossing zodat de klant volledig ontzorgd wordt.